پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / قبل از ظهر / | 2023-02-09
کد خبر: 5004 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶ |

به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از  مرکز اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه مهندس نامداری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری با حضور در برنامه صدای شهر رادیو کرمانشاه به سوالات و درخواست های شهروندان پاسخ داد. مهندس نامداری در این برنامه گفت: مجموعه مدیریت شهری خدمتگزار مردم هستند […]

به گزارش دلاوران مرصاد به نقل از  مرکز اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه مهندس نامداری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری با حضور در برنامه صدای شهر رادیو کرمانشاه به سوالات و درخواست های شهروندان پاسخ داد.

مهندس نامداری در این برنامه گفت: مجموعه مدیریت شهری خدمتگزار مردم هستند و برای به  سرانجام رساندن مطالبات و درخواست های شهروندان مصمم بوده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، وظایف و خدمات شهرداری متنوع است و قطعاً ممکن است کاستی و نواقصی هم باشد اما همه تلاش خود را جهت کم کردن این مشکلات و نواقص بهره کار خواهیم بست.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرمانشاه افزود: در بارش برف چند روز گذشته شهرداری کرمانشاه با تمام توان وارد شد و چون از قبل آمادگی داشتیم ۴۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی و ۵۰۰ تن مخلوط شن و نمک در سطح شهر به ویژه در مناطق ۴و ۸ که مشکلات بیشتری وجود داشت به کار گرفته شد و خوشبختانه مشکل جدی و حادی هم مشاهده نشد و حتی برف روبی در مناطق و شهرکهای حاشیه ای نیز صورت گرفت.
مهندس نامداری در خصوص جمع آوری زباله از سطح شهر کرمانشاه هم گفت: در گذشته جمع آوری زباله در شهر کرمانشاه بی نظمی خاصی داشت اما با راه اندازی یک کمیته ویژه جمع آوری زباله هم نظم بیشتری گرفته و مقرر شده است که به زودی تمام شهر جمع آوری زباله بصورت سنتی و از درب منازل صورت گیرد و این طرح بصورت پایلوت از شهرک حافظیه آغاز شده و تا اوایل سال آینده در تمام شهر اجرا خواهد شد اما موفقیت این طرح به همکاری شهروندان بستگی دارد و باید در این راه شهرداری را کمک کنند و در بحث تفکیک زباله و بیرون گذاشتن زباله ها در ساعت مقرر که همان ساعت ۹ شب است یاری رسان ما باشند، برای فرهنگ سازی در این خصوص هم آموزش دانش آموزان را از مدارس آغاز کرده ایم اما تأکید دارم که موفقیت این طرح به همکاری شهروندان بستگی دارد.
وی در خصوص جمع آوری زباله های موجود در تعاونی های مسکن هم توضیح داد: در تعاونی های مسکن و مجتمع های محصور طبق قانون شهرداری وظیفه ای ندارد زیرا که این مجتمع ها بصورت هیأت امنایی اداره می شوند و هیأت امناء موظف است که با عقد قرارداد با پیمانکاران بخش خصوصی زباله را جمع آوری و به محل بازیافت زباله شهرداری تحویل دهند که متأسفانه شاهد کوتاهی در این زمینه هستیم اما با این وجود شهرداری نیز جهت رفاه حال شهروندان از هیچ کمکی فروگذار نکرده و کنار مردم بوده است.
معاون شهردار کرمانشاه در رابطه با آسفالت هم گفت: طی سال جاری ۲۰ درصد شهر کرمانشاه آسفالت شده و با بهتر شدن شرایط جوی آسفالت با سرعت و دقت بیشتری انجام می گیرد که این میزان آسفالت چند برابر سالهای قبل است و دو کارخانه آسفالت متعلق به شهرداری که سالها تعطیل بودند دوباره راه اندازی شده و نکته حائز اهمیت بالا بردن کیفیت آسفالت است که طی سنوات گذشته مورد اعتراض شهروندان نیز بوده است.
مهندس نامداری ادامه داد: برای زیباسازی شهر  تصمیمات ویژه‌ای گرفته شده و چون کرمانشاه دروازه ورود به کربلا می باشد به شهروندان عزیز این قول را می دهیم به زودی کرمانشاه را در بحث زیباسازی متفاوت از سالهای قبل خواهند دید و حتی برای این امر رسیدگی و توجه به محلات حاشیه ای نیز دیده شده که زیباسازی این مناطق هم انجام گیرد و در ستاد سفر نوروزی برنامه‌های خاصی داریم که میزبان خوبی برای هموطنان در تعطیلات نوروز امسال باشیم.
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: در مجموعه مدیریت شهری و با تأکیدات شهردار محترم دکتر نوروزی قائل به این هستیم که ابتدا کار را انجام سپس اطلاع رسانی کنیم و خوشبختانه کارهای خوبی نیز صورت گرفته به ویژه در زمینه ترافیک شهر که  طرحها و پروژه‌های خوبی در حال اجرا یا انجام گرفته است که افتتاح دو خیابان از بهشت زهرا تا بزرگراه حضرت امام (ره)، پروژه میدان سپاه پاسداران ،ساماندهی خیابان مین آباد و از بن بست خارج شدن دو شهرک پردیس و صدرا بخشی از این طرحهای ترافیکی شهر کرمانشاه هستند در ضمن برای اولین بار در سطح شهر کرمانشاه برای پروژه های در حال اجرا تابلو زمان بندی افتتاح نصب شده که نمونه آن در میدان سپاه کاملاً واضح و مشخص است.
مهندس نامداری در خصوص جمع آوری متکدیان و معتادان هم گفت: جمع آوری معتادان با ستاد مبارزه با مواد مخدر است اما جمع آوری متکدیان سطح شهر با شهرداری می باشد.
وی در پایان گفت: قطعاً در هر کاری نواقصی هست اما تلاش کردیم با حضور در میان مردم و مساجد محلات نواقص و مشکلات کار را به حداقل برسانیم از شهروندان هم تقاضا داریم مطالبات و درخواست های خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع داده و مطمئن باشند رسیدگی خواهد شد و امیدواریم شهروندان نیز مشارکت بیشتری در اداره شهر کرمانشاه داشته باشند.

منبع خبر «روابط عمومی شهرداری کرمانشاه» است و دلاوران مرصاد در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5004 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09128364248  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه دلاوران مرصاد مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط دلاوران مرصاد در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید